MUSIC PROGRAMMING BUILDERS
ЗА ДЕЦА 7+
Краток преглед на наставната програма:
Вашето дете е љубопитно, креативно, има идеи и сака да се стекне со знаење за да ја визуелизира својата мисла, гласно да ја комуницира и да ја пласира на светот, да научи да програмира како да свири без употреба на инструмент.
Вредности и вештини:
⦿ Учење преку пример
⦿ Компјутерско размислување
⦿ Вештини за решавање на проблеми
⦿ Математика низ забава
⦿ Креативност
⦿ Упорност
⦿ Логично размислување
⦿ Комуникациски вештини
⦿ Структурирано размислување
Ајнштајн ја имаше музиката како движечка сила за креирање на Теоријата на релативноста, тој работеше интуитивно, логично се изразуваше преку слики и чувства а музиката придонесе да ја стимулира не само секојдневната креативност, туку и креативноста на генијално ниво.
„Ако она што се гледа и доживува е прикажано на јазикот на логиката, тогаш тоа е наука. Ако се комуницира преку форми чии конструкции не се достапни за свесниот ум, но се препознаваат интуитивно, тогаш тоа е уметност. Големите научници биле и уметници“
⦿ Свирењето на инструмент ја зголемува самодовербата и ја подобрува меморијата
⦿ Свирењето инструмент ве прави попаметни затоа што процесот го стимулира мозокот, ги подобрува фукнциите како меморија и вештини за апстрактно расудување кои се од суштинско значење за математиката и науката
⦿ Подобрување на социјалниот живот преку поврзување со различни типови на луѓе што допринесува кон креирање на лидерски и тимски вештини и способности како и реално прикажување на наградата од работа со други
⦿ Допринесува за намалување на стрес
⦿ Музиката има уникатен ефект на нашите емоции особено спората класична мелодија
⦿ Свирењето на инструмент дава чувство на постигнување, самодоверба, трпение и среќа
⦿ Додека свириме инструмент, ги користиме двете страни на мозокот што придонесува кон зајакнување на моќта на меморијата
⦿ Музиката придонесува кон подобрување на способноста за управување со време и дисциплината
За програмата
Еден месец
4 недели
Eднаш неделно
60 - 75 минути
Квалификувани
наставници
ПОСЕБНИ ЦЕЛИ И МЕТОДОЛОГИЈА
Ајнштајн ја имаше музиката како движечка сила за креирање на Теоријата на релативноста, тој работеше интуитивно, логично се изразуваше преку слики и чувства а музиката придонесе да ја стимулира не само секојдневната креативност, туку и креативноста на генијално ниво.
„Ако она што се гледа и доживува е прикажано на јазикот на логиката, тогаш тоа е наука. Ако се комуницира преку форми чии конструкции не се достапни за свесниот ум, но се препознаваат интуитивно, тогаш тоа е уметност. Големите научници биле и уметници“
Овозможете му на Вашето дете да учествува во креирање на иднината, да биде дел од процесот на придвижување на човештвото напред и да се стекне со најкомпетентните вештини на 21 век.
Што е виртуелна настава?
Се што е потребно е добра интернет конекција, компјутер и тивко место за работа.
Сите потребни програмски инсталации ги добивате од нас, се поврзуваме виртуелно и овозможуваме стекнување со ексклузивно знаење за:
⦿ Наука, Технологија, Инженерство и Математика (STEM)
⦿ Обработка на фотографија
⦿ Обработка на видео материјали
⦿ Обработка на креативи
Скопје, Р. Македонија
+38977399999
YOUNG ENGINEERS
www.skopje.youngengineers.mk
[email protected]
[email protected]
[email protected]
ROBOTICS & INNOVATION ACADEMY
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Оперативни партнери